Školení pro veřejnost

Word, Excel a další...

Více...

Aktuální školení

GINIS Express PAM, PER SQL

Kurz je určen pro stávající zákazníky programu GINIS Express PAM, PER, kteří přechází na verzi GINIS Express PAM, PER SQL a to převážně pro uživatele na pozicích mzdová účetní a personalista. Kurz je taktéž určen pro nové zákazníky.

Obsah kurzu:
  • Seznámení s novou verzí GINIS Express PAM, PER
  • Předvedení práce s programem: 1) základní ovládání 2) práce s kartou pracovníka 3) zpracování mezd měsíční/čtvrtletní/roční 4) nastavení
  • Postup převedení dat ze stávající verze programu do nové verze
  • Praktické vyzkoušení nového programu, individuálně na PC
  • Diskuse, dotazy
Termíny a místa:

29. 08. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

26. 09. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

24. 10. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

21. 11. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

17. 12. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

Délka trvání:

9:00 - 13:00

Cena:

1.590,- Kč bez DPH

Účastník může zrušit účast nejpozději do 5 dnů před zahájením kurzu. Storno poplatek činí 70 % z ceny kurzu. Při pozdějším odhlášení, nebo při neúčasti je storno poplatek 100 % z ceny kurzu. Náhradník může být včas delegován. Kurz se platí na základě vystavené faktury, kterou zasíláme po uskutečnění kurzu.

Přednáší:

Ing. Veronika Zouharová

Přijetí přihlášky Vám bude vždy potvrzeno ještě e-mailem. V případě, že potvrzení neobdržíte, prosím kontaktujte nás!

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Organizace:*
IČO:*
Tel. číslo:*
Termín a misto:*

Modul GINIS Express SQL, KDF a KXF

Obsah kurzu:
  • Popis hlavních funkcí programu a rozdílů předchozí verze
  • Zápis faktury a zpracování faktury
  • Vytvoření úhrady
  • Načtení elektronického bankovního výpisu
  • Zpracování elektronického bankovního výpisu
  • Zaúčtování
  • Zápis a zpracování zálohové faktury
  • Zápis a zpracování platebního poukazu
  • Zápis faktury s DPH
  • Diskuze, dotazy
Termíny a místa:

10. 9. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

Délka trvání:

9:00 - 13:00

Cena:

1.590,- Kč bez DPH

Účastník může zrušit účast nejpozději do 5 dnů před zahájením kurzu. Storno poplatek činí 70 % z ceny kurzu. Při pozdějším odhlášení, nebo při neúčasti je storno poplatek 100 % z ceny kurzu. Náhradník může být včas delegován. Kurz se platí na základě vystavené faktury, kterou zasíláme po uskutečnění kurzu.

Přednáší:

Ing. Rostislav Kunc

Přijetí přihlášky Vám bude vždy potvrzeno ještě e-mailem. V případě, že potvrzení neobdržíte, prosím kontaktujte nás!

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Organizace:*
IČO:*
Tel. číslo:*
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení: (informace o dalších školeních a pod.)*

Elektronická spisová služba GINIS SSD – od vytvoření dokumentu až po skartační řízení

Obsah kurzu:
  • Zopakování základních znalostí programu (podání, evidence vlastního a cizího dokumentu, tvorba spisu, odesílání zásilek přes poštu a datovou schránku, práce s datovou schránkou)
  • Vyřízení dokumentu a spisu
  • Tvorba balíků
  • Předání do spisovny a příprava na skartační řízení
  • Evidence kartotéky externích subjektů
  • Konverze do PDF a elektronické podepisování
  • Diskuse, dotazy
Termíny a místa:

19. 9. 2019 Blansko (FPO s.r.o. Smetanova 4, 2. patro)

Délka trvání:

9:00 - 13:00

Cena:

1.590,- Kč bez DPH

Účastník může zrušit účast nejpozději do 5 dnů před zahájením kurzu. Storno poplatek činí 70 % z ceny kurzu. Při pozdějším odhlášení, nebo při neúčasti je storno poplatek 100 % z ceny kurzu. Náhradník může být včas delegován. Kurz se platí na základě vystavené faktury, kterou zasíláme po uskutečnění kurzu.

Přednáší:

Bc. Miroslav Hartl

Přijetí přihlášky Vám bude vždy potvrzeno ještě e-mailem. V případě, že potvrzení neobdržíte, prosím kontaktujte nás!

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Organizace:*
IČO:*
Tel. číslo:*
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení: (informace o dalších školeních a pod.)*

Kontakt - školení

Máte námět, nebo dotaz na školení? Prosím kontaktujte nás!

Jméno a příjmení*
E-mail:*
Telefon:
Zpráva:
Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení: (informace o dalších školeních a pod.)*

Pořádáme řadu školení a kurzů. Tato školení mohou být realizována u nás na FPO s.r.o., Smetanova 4, Blansko nebo přímo na pracovišti zákazníka. Jako službu pro naše zákazníky jsme připravili možnost využití mobilní učebny s kapacitou deseti notebooků, dataprojektoru a projekčního plátna, které je možno operativně instalovat dle potřeb zákazníka a provést školení na počítači přímo v jeho prostorách. Je-li využita mobilní učebna, je minimální kapacita na školení 5 účastníků.

ŠKOLENÍ EKONOMICKÉHO SYSTÉMU GORDIC


Kurzy jsou určeny především uživatelům z oblasti státní správy, samosprávy a bankovnictví. Školení aplikací GORDIC může být provedeno ve třech úrovních. První je pro nové uživatele a začátečníky (školí se úplné základy, koncepce úlohy, menu), druhá pro mírně pokročilé (pokročilejší funkce, sestavy, xport do Excelu, Wordu) a třetí úroveň je metodika.

IS GORDIC

GINIS Standart a vyšší
GINIS Express - Účetnictví
GINIS Express - Pokladna
GINIS Express - Evidence majetku
GINIS Express - Kniha došlých faktur
GINIS Express - Kniha odeslaných faktur
GINIS Express - Mzdy
GINIS Express - Personalistika
GINIS Express - Podání elektronických dat
GINIS Express - Výkaznictví ISP
GINIS Express - Daně, dávky, poplatky
GINIS Express - Elektronická podatelna
GINIS Express - Registr obyvatel
GINIS Express - Spisová služba
GINIS Express - Matrika

ICT ŠKOLENÍ


Kurzy jsou zaměřeny na vzdělávání zaměstnanců firem a zájemců z řad veřejnosti. Řada kurzů je však přínosem i pro pracovníky z oblasti veřejné správy. Kurzy je možno absolvovat samostatně nebo lze využít zvýhodněné nabídky při absolvování celého programu.

Základní pilíře úspěšné sekretářky

MS Word, MS Excel, MS Outlook, Rady a tipy pro úspěšnou sekretářku – určeno pro úroveň mírně pokročilý

Základní pilíře úspěšného manažera

MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint, Rady a tipy pro úspěšného manažera – určeno pro úroveň pokročilý (platí pro Word a Excel)

Internet v malíčku - pro začátečníky

Určeno uživatelům, kteří s Internetem a s elektronickou poštou nikdy nepracovali.

Moje stránky – moje tvář (RS Joomla)

Školení určené firmám, drobným podnikatelům, jednotlivcům i obcím, které se nebojí vytvořit si a spravovat svoje stránky sami

AKADEMIE MZDOVÉ ÚČETNÍ A HR MANAGEMENTU


Akademie mzdové účetní I - souhrnný výklad legislativy a souvislosti v praxi

Školení lze absolvovat jednotlivě nebo celý blok školení. Absolvováním všech 4 školení účastníci získají ucelený výklad legislativy potřebné pro práci mzdové účetní. Je vhodné i pro začátečníky.
V rámci akademie I si můžete vybrat z následujících odborných školení (rozsah 5 hodin):

  • Legislativní východiska při zpracování mzdové agendy
  • Pojistné na sociální zabezpečení, důchodové a nemocenské pojištění
  • Zdravotní pojištění a srážky ze mzdy
  • Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, cestovní náhrady

Akademie mzdové účetní II - z praxe

Školení pro mzdové účetní se základními znalostmi legislativy i praxe. Kurzy jsou zaměřeny na určitou oblast práce mzdové účetní, především na aplikaci legislativy do praxe. Aktuálně akadamie II nabízíme tato školení:

  • Aktuálně z praxe mzdové účetní – legislativní změny roku 2014
  • Roční zúčtování daně z příjmů fyzických osob a důchodového spoření
  • Exekuce a insolvence

Akademie HR managementu (Human Resources)

Školení určené především pro personalisty a všechny zájemce, kteří s danou problematikou pracují. Nabídku kurzů v této oblasti rozvíjíme, aktuálně nabízíme toto školení:

  • Práce personalisty – vazby na mzdovou účtárnu

Splňte zákonnou povinnost vzdělávání úředníků - Akreditované vzdělávání úředníků ÚSC:

Společnost GORDIC se stala akreditovanou vzdělávací institucí podle § 30 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a může tak pořádat akreditované kurzy pro povinné prohlubování kvalifikace úředníků územních samosprávných celků (kraje, obce).

Akreditované kurzy nabízíme v rámci těchto vzdělávacích programů:
Metodika účetnictví a rozpočtu veřejné správy
Spisová služba v prostředí orgánů veřejné správy
Zpracování mzdové a personální agendy v prostředí veřejné správy
Zpracování daní, dávek a poplatků v prostředí veřejné správy

Kontaktní údaje

FPO s.r.o.facebookSmetanova 299/4
678 01 Blansko
fpo@fpobk.cz
SEKRETARIÁT SPOLEČNOSTI
(+420) 516 418 763,
(+420) 777 738 452
PRODEJNA VÝPOČETNÍ TECHNIKY
(+420) 516 410 850

Ochrana osobních údajů